Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Eric Daliege: Στη Νίκη μου φέρονται όπως η οικογένειά μου

Ένας από τους ξένους παίκτες που θα αγωνιστούν φέτος στο Ελληνικό πρωτάθλημα είναι ο Έρικ Ντάλιγκ.
Ο Έρικ είναι ο νέος κεντρικός της Νίκης Αιγινίου και γεννήθηκε το 1990 στο Σικάγο του Ιλλινόϊ. Υπέγραψε το πρώτο του Επαγγελματικό συμβόλαιο με τη Νίκη καθώς αγωνιζόταν στο Πανεπιστήμιο
Λογιόλα για 5 χρόνια.
Το greekvolley.com μίλησε με τον Έρικ για την επιλογή του να έρθει στην Ελλάδα και στη Νίκη Αιγινίου.
Γιατί αποφάσισες να έρθεις στην Ελλάδα; Είναι η πρώτη σου φορά στο εξωτερικό σαν επαγγελματίας;
Αποφάσισα να έρθω στην Ελλάδα επειδή ήταν μεγάλη ευκαιρία να συνεχίσω την καριέρα μου στο βόλεϊ. Επιπροσθέτως, ήθελα να ζήσω σε ένα καινούργιο πολιτισμό και η Ελλάδα με ενδιάφερε για την πλούσια ιστορία και τον πολιτισμό της. Είναι η πρώτη μου χρονιά που παίζω στο εξωτερικό.
Τι γνώμη έχεις για τη νέα σου ομάδα και ποιοι οι στόχοι σου αυτή τη σεζόν;
Μέχρι τώρα μου αρέσει πολύ η ομάδα μου. Με έχουν καλοδεχτεί και είναι πολύ καλοί! Στόχος μου είναι να αγωνιστώ όσο καλύτερα μπορώ και να συνεισφέρω όσο περισσότερο μπορώ στην επιτυχία της ομάδας.

Σε φοβίζει η οικονομική κρίση στην Ελλάδα;
Η οικονομική κρίση δε με φοβίζει.

Τι γνώμη έχεις για την Ελλάδα ως τώρα;
Ως τώρα η Ελλάδα είναι καταπληκτική. Η ομάδα μου και οι άνθρωποι στο Αιγίνιο με έχουν καλοδεχτεί και μου έχουν φερθεί σαν οικογένεια! Εκτιμώ πάρα πολύ πόσο καλοί είναι όλοι μαζί μου.
Πως ξεκίνησες το βόλεϊ και σε ποια ηλικία;
Η αδερφή μου με «έβαλε» στο βόλεϊ. Άρχισα να παίζω ανταγωνιστικά όταν ήμουν 13 ετών.
Για ποιο λόγο επέλεξες το βόλεϊ; Έχεις παίξει κάποιο άλλο άθλημα;
Επέλεξα το βόλεϊ επειδή είναι το αγαπημένο μου άθλημα και μου αρέσει πάρα πολύ να παίζω. Έπαιζα ποδόσφαιρο αλλά σταμάτησα στα 15 μου.
Έχεις κάποιο πρότυπο;
Πρότυπό μου είναι ο πατέρας μου, ο Ντον Ντάλιεγκ. Ήταν πάντα στο πλευρό μου και με διαμόρφωσε στον άνθρωπο που είμαι σήμερα.
daliege2

Υπάρχει κάποιος παίκτης που θαυμάζεις και θες να του μοιάσεις;
Ο παίκτης που θαυμάζω είναι ο Κλέι Στάνλεϊ. Τον είδα να παίζει όταν ήμουν μικρότερος και με κατέπληξε με τη μεγάλη αθλητική του ικανότητα και το παιχνίδι του.
Πες μου μερικά πράγματα για την αθλητική σου καριέρα.
Πέρσι η ομάδα του Κολεγίου μου πέρασε στην 1η Εθνική Κατηγορία του φάιναλ φορ του Πρωταθλήματος. Ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία μας που καταφέραμε να φτάσουμε τόσο ψηλά και ήταν μεγάλο επίτευγμα για μένα και τους συναθλητές μου.
Έχεις αδέρφια;
Έχω δύο μεγαλύτερους αδερφούς τον Ντόνι και τον Ράιαν και μια μεγαλύτερη αδερφή την Κέρυ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου